Drugi odcinek serialu „Atak na K2” dostępny już na Storytel

Trwa wyprawa Andrzeja Bargiela na K2. Jego celem jest zjazd na nartach z drugiego najwyższego szczytu na ziemi. Nie udało się to do tej pory nikomu na świecie. To druga próba zrealizowania wyzwania, ale po raz pierwszy relację z tej niezwykłej wyprawy możemy usłyszeć w formie audiobooka w odcinkach. Kolejny odcinek jest już dostępny w aplikacji Storytel.

Nazywam się Andrzej Bargiel. Oto moja historia. Historia mojej wyprawy na K2, Górę Gór, ostatni ośmiotysięcznik, który opiera się zdobyciu zimą. Dla mnie jednak szczyt to dopiero początek – potem zaczyna się to, co kocham, czyli zjazd. A, bo nie wspominałem – ja wspinam się na góry po to, by zjeżdżać z nich na nartach. Wracam, po raz kolejny, na K2. Nawet ja nie wiem, jak to wszystko skończy się w tym roku… Wyruszmy razem na tę wyprawę. Oto jej pierwszy rozdział. Andrzej Bargiel

Tak rozpoczyna się niezwykła historia niezwykłego człowieka, którą dzięki współpracy alpinisty ze Storytel, serwisem streamingującym audiobooki, usłyszymy w formie audiobooka w odcinkach.

W pierwszym odcinku wspominamy zeszłoroczną wyprawę na K2, opisujemy sam projekt i zdradzamy plany tegorocznej wyprawy. Co jest wyjątkowe w tym projekcie, już od samego prologu, w audiobooku usłyszymy dźwięki nagrywane podczas wyprawy Andrzeja na K2. Były już relacje filmowe z wypraw, ale relacja audio z tegorocznej wyprawy na K2 to absolutna nowość. Cieszymy się, że Jędrek zgodził się na ten eksperymentalny projekt. Wydawaliśmy już seriale do słuchania w ramach Storytel Original, ale po raz pierwszy wydajemy audiobook, którego kolejne odcinki powstają na bieżąco, w trakcie niezwykle ekstremalnej wyprawy i wyzwania, którego nie zrealizował do tej pory żaden człowiek na świecie – mówi Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska. 

Pierwszy odcinek ukazał się 5 lipca, drugi miał premierę tydzień później. Kolejne części audiobooka pojawią się na platformie Storytel w nadchodzących dniach. W założeniu powstanie 6/7 odcinków z relacją z wyprawy Andrzeja Bargiela.

W promocję projektu zaangażowali się partnerzy i ambasadorzy Storytel Polska m.in. Martyna Wojciechowska, Magda Mołek i Cezary Pazura. National Geographic, Traveler, Focus.pl, GoryOnline.com i wspinanie.pl objęły projekt patronatem medialnym.

Storytel