Irlandia promuje się w serwisie Spotify
Tourism Ireland, rządowa agencja zajmująca się promocją Irlandii, rozpoczęła kampanię w serwisie Spotify.
Agencja promuję Irlandie, jako „muzyczna wyspę” w serwisie Spotify na rynkach niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim oraz w państwach skandynawskich. W prezentowanych reklamach podkreślane są muzyczne doświadczenia Dublina, Belfastu czy Cork, przekierowując użytkowników to mikrowitryny.
Natomiast już na samej mikrowitrynie prezentowani są lokalni artyści oraz przewodnik po miastach.
Założeniem kampanii jest przyciągnięcie użytkowników serwisu Spotify do odwiedzenia Irlandii i odkrycie różnych stylów muzycznych, jakie ma do zaoferowania turystom. Jak powiedziała dyrektor agencji Tourism Ireland, Finola O’Mahony ” Muzyka oraz nasze bogate muzyczne dziedzictwo są ważnym elementem oferty turystycznej Irlandii, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować ze Spotify, aby zaprezentować naszą muzykę mieszkańcom Europy”.
W 2017 roku Irlandie odwiedziło 3,4 miliona turystów z Europy kontynentalnej generując przychód 2 miliardów euro. Agencja planuje rozszerzyć promocję Irlandii na wszystkie kraje Europy.
stream2me