Irlandia promuje się w serwisie Spotify

Tourism Ireland, rządowa agencja zajmująca się promocją Irlandii, rozpoczęła kampanię w serwisie Spotify.

Agencja promuję Irlandie, jako „muzyczna wyspę” w serwisie Spotify na rynkach niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim oraz w państwach skandynawskich. W prezentowanych reklamach podkreślane są muzyczne doświadczenia Dublina, Belfastu czy Cork, przekierowując użytkowników to mikrowitryny.

Zdjęcie: Rte.ie

Natomiast już na samej mikrowitrynie prezentowani są lokalni artyści oraz przewodnik po miastach.

Założeniem kampanii jest przyciągnięcie użytkowników serwisu Spotify do odwiedzenia Irlandii i odkrycie różnych stylów muzycznych, jakie ma do zaoferowania turystom. Jak powiedziała dyrektor agencji Tourism Ireland, Finola O’Mahony ” Muzyka oraz nasze bogate muzyczne dziedzictwo są ważnym elementem oferty turystycznej Irlandii, dlatego cieszymy się, że możemy współpracować ze Spotify, aby zaprezentować naszą muzykę mieszkańcom Europy”.

W 2017 roku Irlandie odwiedziło 3,4 miliona turystów z Europy kontynentalnej generując przychód 2 miliardów euro. Agencja planuje rozszerzyć promocję Irlandii na wszystkie kraje Europy.

stream2me