Netfilm, czyli internet w wersji drukowanej.

Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn Netfilm, skierowany do użytkowników platform VOD.

To nowatorski tytuł premium, przeznaczony dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje, które produkcje spośród bogatej oferty VOD warto obejrzeć.

To jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje). Netfilm, dokonując selekcji, zaproponuje użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie.

Magazyn oferuje unikalny kontent, recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie Netflix, Showmax, HBO GO i Amazon Prime Video. Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów.

W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument).

Ponadto Czytelnicy Netfilmu otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów grających w różnych produkcjach. A także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez Internet.

Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych To&owo TV, Teleświat oraz TV14. Premierowe wydanie magazynu Netfilm pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca i będzie dostępne przez 2 miesiące. Liczy 116 stron, kosztuje 6,99 zł. Ukaże się w nakładzie 70 tys. egz.

Źródło: Bauer Media