Nowe programy digital-first od Q Polska teraz na player.pl

W player.pl dostępne są już najlepsze treści viralowe i digital-first z polskiego Internetu, wyselekcjonowane przez kanał telewizyjny Q Polska.

W bezpłatnej ofercie serwisu pojawiło się aż 8 nowych programów, w tym: „The Q. Topowa Armia”, „The Q. Lejdis”, „The Q. Waksy”,  a także seria wywiadów Włodka Markowicza.

Q Polska przedstawia najlepsze treści internetowe z regionu, prezentując programy digital-first tworzone przez najbardziej utalentowanych i najpopularniejszych twórców w Polsce. Starannie dobrane materiały wideo dla całej rodziny dostępne są na żądanie i na dowolnym ekranie.

Player.pl to numer jeden w regionie wśród serwisów OTT i doskonała platforma umożliwiająca dotarcie do młodych widzów w Polsce, którzy należą do największych fanów internetowego wideo na świecie”

powiedział Curt Marvis, dyrektor generalny i współzałożyciel QYou Media.

Ogromnie cieszymy się, że użytkownicy player.pl mogą obejrzeć programy, które tworzymy z Mediakraft. Są zabawne, świeże i przedstawiają to, co najlepsze w polskiej viralowej kulturze wideo” Materiały internetowe Q Polska pochodzą od najbardziej angażujących twórców internetowych. Przechodzą także uważną selekcję wyspecjalizowanych i doświadczonych moderatorów, tak aby treści były jednocześnie intrygujące, wciągające i zabawne. Ponadto jest to bezpieczne środowisko, odpowiednie dla całej rodziny.

dodaje Curt Marvis. 

Przy natłoku obowiązków nie każdy może poświęcić czas na przeglądanie portali wideo w poszukiwaniu naprawdę jakościowego kontentu. Dzięki współpracy z Q Polska dostarczamy naszym użytkownikom pigułkę, w której znajduje się wszystko, co najlepsze w polskim Internecie

mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl. 

W ofercie player.pl znajdą się następujące treści:
 
The Q. Topowa Armia” – to połączenie dwóch kanałów: Topowa dycha i Topowe teorie spiskowe, najpopularniejsze formaty edukacyjne w Polsce. Prowadzący – Artur Filipowicz – w każdym odcinku przedstawia swoim widzom 10 zaskakujących faktów, ciekawostek lub informacji w obszarze przeróżnych zagadnień – od nietypowych wydarzeń, po najdziwniejsze wynalazki.
 
The Q. Lejdis” – to program od kobiet dla kobiet. Tematyka, wokół której prowadzące skupiają treści odcinków, to między innymi moda, uroda, tajniki makijażu czy też testy kosmetyków, ale na kanale nie brakuje typowo rozrywkowych treści i lifestyle’owych porad.
 
The Q. Waksy” – to treści przeznaczone głównie dla młodzieży. Prowadzący – Przemek i Paulina – to typowi nastolatkowie, którzy chodzą do szkoły i spotykają się ze znajomymi na imprezach. To oni pokażą Wam, czego nie robić przy tablicy i podpowiedzą, jak ukraść egzamin gimnazjalny.
 
The Q. Niezwykłe wyzwania” – program, w którym prezentujemy najbardziej utalentowanych sportowców, poszukiwaczy ekstremalnych doznań oraz przede wszystkim – niesamowitych ludzi, których dokonania wywołają u Was westchnienie podziwu.
 
The Q. Włodek Markowicz” – Włodek Markowicz jest autorem „Kropek” i współautorem książki „Lekko Stronniczy”. Prowadzący przeprowadza ze swoimi gośćmi wnikliwe, poruszające i merytoryczne wywiady, które zdecydowanie poszerzają horyzonty.
 
The Q. Muzyka” – to jedyna w swoim rodzaju selekcja najgorętszych hitów i najciekawszych przeróbek muzycznych oraz coverów – wprost od światowej klasy twórców.
 
The Q. Komedia” – to zbiór niezwykle zabawnych parodii, pranków oraz skeczy, od najbardziej odjechanych twórców, którzy sprawią, że będziecie płakać ze śmiechu.
 
The Q. Odkrywcy” – spójrz na świat oczami najbardziej zatwardziałych podróżników, dzięki którym odwiedzisz wiele fascynujących i egzotycznych miejsc, nie wychodząc z domu.
 
TVN/DiscoveryPolska/Zdjęcie:TVN/DiscoveryPolska

Notes

  • Disney +

    Tylko 35 proc. Anglików wie, że Disney uruchamia serwis streamingowy

    51 proc. Anglików skłonnych byłoby zapłacić miesięcznie za serwis Disneya do 10 funtów

    Około 25 proc. Anglików zadeklarowało chęć wykupienia nowej usługi obok tych, które już posiada