Open FM rusza z nowym programem wideo.

Open FM rozwija swoją ofertę. 6 lutego rusza program wideo Open FM Live, w którym prezentowane będą m.in. wywiady i koncerty akustyczne. Do zasobów najpopularniejszej darmowej aplikacji muzycznej w Polsce dołączyła również stacja nadająca muzykę ukraińską.

Open FM Live to program wideo łączący wywiady z gwiazdami, informacje ze świata muzyki, akustyczne występy artystów na żywo oraz znaną już formułę Open FM o nazwie: „#ama” (skrót od „ask me anything”). Redakcja przeprowadza wywiady z muzykami na podstawie pytań od widzów. W 2017 roku gościła m.in. zespół Hey, Monikę Brodkę, Artura Rojka, Grzegorza Hyżego, Ewę Farną i kilkunastu czołowych polskich raperów.

Open FM Live będzie emitowane w każdy wtorek o 13:00 na stronie głównej WP, a także w kanałach social media, m.in. na fanpage’ach Open FM, WP Gwiazdy oraz samej Wirtualnej Polski.

Gościem pierwszego odcinka będzie Krzysztof Zalewski, który wykona utwory z nowej płyty poświęconej Czesławowi Niemenowi. W chórkach wystąpią także siostry Paulina i Natalia Przybysz. Program poprowadzą dotychczasowi autorzy cyklu „#ama” – Karol Szczęśniak, Kamil Sosnowski i Grzegorz Betlej. Za jego produkcję odpowiada Telewizja WP.

W mediach coraz rzadziej rozmawia się z artystami o ich muzyce. W Open FM Live będziemy to zmieniać, oddając z jednej strony głos muzykom, którzy budzą emocje, a z drugiej naszym użytkownikom, bo formuła programu zakłada pełną interaktywność – mówi Kuba Ambrożewski, Product Owner w obszarze Open FM.

Open FM to najpopularniejsza aplikacja muzyczna na polskim rynku. Jej wyróżnikiem jest dopasowanie oferty programowej do gustów setek tysięcy Polaków, którzy codziennie korzystają ze 150 stacji radiowych w różnych gatunkach. Kilka dni temu uruchomiono również stację dla Ukraińców mieszkających w Polsce, która już cieszy się dużym zainteresowaniem. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w grudniu 2017 roku z całej usługi Open FM korzystało 1,1 mln realnych użytkowników, w tym 696 tys. za pomocą aplikacji mobilnej.

 

Źródło: Grupa WP

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Notes

  • Disney +

    Tylko 35 proc. Anglików wie, że Disney uruchamia serwis streamingowy

    51 proc. Anglików skłonnych byłoby zapłacić miesięcznie za serwis Disneya do 10 funtów

    Około 25 proc. Anglików zadeklarowało chęć wykupienia nowej usługi obok tych, które już posiada