Player podsumowuje 2019 rok

2019 rok był  dla serwisu czasem bezprecedensowej liczby premier kontentowych – ponad 70 – wprowadzenia nowych usług i kolekcji tematycznych, a także znacznego poszerzenia bazy płatnych użytkowników. 

Biblioteka Playera regularnie poszerzana jest o nowe tytuły. W 2019 roku dodano niemal 4 tys. nowych pozycji – blisko 1900 filmów, ponad 1100 programów rozrywkowych, ponad 400 seriali. A to daje około 50 premierowego kontentu dziennie.

Wśród nich znajdują się wyjątkowe produkcje grupy TVN Discovery Polska oraz najgorętsze propozycje partnerskich grup medialnych – HBO, Canal+, Viacom i innych.

„Player to kopalnia świetnego, angażującego polskiego kontentu, bardzo różnorodnego pod względem gatunkowym. Regularnie dodajemy nowe tytuły, mamy jedną z najszerszych bibliotek VOD na rynku. Gdyby Playera oglądać codziennie 24h na dobę, na obejrzenie wszystkich materiałów w serwisie potrzeba ponad 3 lat!” – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Serwis skupia się także na prapremierach, oferując dostęp do najnowszych odcinków seriali i programów rozrywkowych przed ich emisją w telewizji. W zeszłym roku platforma wprowadziła ponad 70 tytułów w takiej formule.

Jednym z największych sukcesów była letnia premiera drugiej odsłony serialu „Pod Powierzchnią”. W sezonie jesiennym przedpremierowo na player.pl można było śledzić najgorętsze propozycje TVN Discovery Polska, m.in. „Pułapka”, „39 i pół tygodnia”, „Kuchenne rewolucje”, „Królowe życia”, „Starsza Pani musi fiknąć”.

Dużą popularnością cieszą się też produkcje własne serwisu tzw. „Player Original”. Zaczęło się od spektakularnego sukcesu serialu „Chyłka-Zaginięcie” na początku roku, który szybko doczekał się kontynuacji w postaci „Chyłka-Kasacja”, do dziś jednej z najchętniej oglądanych pozycji minionego sezonu. Sukcesem też okazał się serial Motyw, który wystartował w Playerze w formule „Digital First”, czyli emisja w sieci przed telewizyjną.

previous arrow
next arrow
Shadow
Slider

Player jako pierwszy serwis w Polsce wprowadził także specjalną kolekcję dla fanów motoryzacji, „odpalając” jesienią 2019 r. MotorTrend. To światowa marka, która dzięki grupie TVN Discovery Polska zadebiutowała na rynku nad Wisłą. 

Kolejnym punktem na mapie osiągnięć Playera był innowacyjny projekt „Big Brother Live” – fani programu spędzili ponad 8 mln godzin śledząc na żywo losy mieszkańców domu Wielkiego Brata.

Player znacznie rozwinął także dostępność oferty dla osób mieszkających za granicą. Pakiet TVN International można już oglądać w 19 krajach (17 krajach Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii oraz Norwegii). Polacy za granicą mogą śledzić najlepsze filmy, najnowsze seriale i programy rozrywkowe w ofercie VOD oraz kanały live: iTVN, iTVN Extra i TVN24.

Największym sukcesem 2019 roku jest ponad trzykrotny przyrost bazy użytkowników płatnych! Co więcej, platforma utrzymała pozycję lidera wśród dostawcy treści VOD pod względem czasu spędzanego przez użytkowników na stronie.

Według badania IPSOS na 2019 rok, wykonanego na zlecenie platformy, aż 95% klientów jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych ze sposobu ich obsługi. Aż 82% użytkowników poleca kontakt z Playerem swoim znajomym. Co więcej, serwis niezmiennie zajmuje 1 miejsce w raporcie Sotrender w kategorii „Obsługa Klienta dla branży TV oraz Media”.

Serwis prowadzi także własne laboratorium innowacji – Player Labs. To inicjatywa, w której użytkownicy pełnią rolę doradców. Biorą udział w dyskusjach, zadaniach i ankietach oraz pracach koncepcyjnych dotyczących rozwoju, a także przyszłości platformy. Często Player przekuwa idee użytkowników w realne projekty. Przykładem jest m.in. wprowadzenie po koniec 2019 r. nowego menu, stworzonego właśnie na bazie opinii użytkowników. Zmiany poprawiły organizację i wygląd nawigacji w wersji www aplikacji, a także ułatwiły poruszanie się po platformie oraz skróciły czas dotarcia do ulubionych tytułów.

TVN/Discovery

 

Notes

  • Disney przekłada premierę swojego serwisu streamingowego Disney + we Francji na 7 kwietnia.