Showmax z lepszym startem niż Netflix.

Showmax, wchodząc na polski rynek w połowie lutego obnażył błędy popełnione przez swoich największych rywali jak Netflix i Amazon Prime Wideo. Postawił na specyfikę polskiego widza i zaproponował już od samej premiery wiele polskich produkcji oraz bibliotekę w pełni przetłumaczoną na język polski.

Tak zaprezentowana nowa usługa musiała wywołać wiele pozytywnych reakcji, co przełożyło się na zainteresowanie platformą. 15 lutego nowy serwis na komputerach PC odwiedziło 172 tys. użytkowników, którzy wykonali tego dnia 756 tysięcy odsłon. Łączny czas, jaki użytkownicy spędzili w serwisie  wyniósł 13 353 godzin, jak podaje badanie PBI/Gemius.

W dniu premiery Showmax przyciągnął dwa razy więcej użytkowników niż premiera Netflixa, którego odwiedziło 80 tys. użytkowników wykonujących 196 tys. odsłon, w serwisie spędzili  4620 godzin. Okres darmowego korzystania z Showmaxa jest o połowę krótszy niż standardowo tego typu serwisy oferują i wynosi 14 dni.

Już na początku marca poznamy realne zainteresowanie nowym serwisem, wtedy zacznie obowiązywać opłata za korzystanie serwisu (kwiecień jeszcze bardziej urealni ich liczbę odsiewając zapominalskich, którzy na czas nie usunęli opcji opłaty za serwis).