Spotify stawia na koncerty i bilety.

Tydzień po zakupie Ticketfly od radia internetowego Pandora, Evenbrite wchodzi w ścisłą współpracę ze Spotify. Muzyczny serwis stawia na koncerty i bilety.

Evenbrite będzie dostarczał serwisowi Spotify informacje o koncertach i festiwalach muzycznych. Propozycje muzycznych wydarzeń będą dostosowane do ulubionych gatunków muzycznych słuchaczy analizowane na podstawie odsłuchu konkretnych utworów.

Choć Spotify ma już podobną usługę podpowiedzi konkretnych wydarzeń muzycznych pokazujących się podczas odsłuchu utworów muzycznych, to zamiarem serwisu jest stworzenie automatycznego, poprzez aplikację, zakupu biletów na wydarzenie. Tymczasem serwis musi się ograniczyć do tzw. dwóch klików, podobnie jak działa to na innych serwisach jak między innymi na Facebooku.

Właśnie w sprzedaży biletów na koncerty i festiwale Spotify upatruje duże szanse na zwiększenie przychodów spółki. Wydaje się również, iż ułatwienie serwisowi Spotify stworzenie własnej niezależnej platformy do sprzedaży biletów mocno przetasuje ten rynek. 140 milionów słuchaczy muzycznego serwisu to duży potencjał i spore zagrożenie dla platform zajmujących się profesjonalną dystrybucją biletów.

Współpraca z Evenbrite owocuje pojawieniem się informacji o koncercie lub festiwalu, gdzie występuję dany artysta obok okładki albumu artysty, jeśli jest przez nas śledzony. Ta sam informacja pojawia się stronie artysty w aplikacji oraz w zakładce Koncerty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Notes

  • Użytkownicy Amazon Prime Video dyskutują o słabej ofercie
    Użytkownicy Hulu dyskutują o problemach technicznych serwisu
    Użytkownicy Netflixa dyskutują o bohaterach z oferty serwisu

    Źródło: Strategy Analytics