TuneIn zebrał dodatkowe miliony na rozwój płatnych treści.

TuneIn, radiowy internetowy serwis streamingowy pozyskał dodatkowe fundusze na rozwój usług płatnych. 

TuneIn pozyskał 50 milionów dolarów dodatkowych funduszy na rozwój treści płatnych oraz wzmocnienie swojej pozycji na rynku radia internetowego, w szczególności w rywalizacji z gigantem radia satelitarnego Sirius XM Radio. Serwis pozyskane fundusze zamierza zainwestować w rozwój treści płatnych w szczególności o tematyce sportowej oraz oryginalnych audycji muzycznych oraz podcastów. Nowe audycje mają pomów serwisowi pozyskać nowych płatnych subskrybentów, których w USA przyciągają między innymi kanały sportowe z relacjami z najważniejszych wydarzeń.

Dwa lata po wprowadzeniu płatnych subskrypcji w serwisie oraz rozwinięciu stacji sportowych, TuneIn zauważa wielki potencjał w informacjach tej kategorii. Za miesięczna subskrypcję w cenie 9,99 dolara użytkownik otrzymuje wszystko to co darmowy oraz sportowe stacje radiowe transmitujące na żywo wiele wydarzeń, audiobooki oraz kanały muzyczne.

TuneIn powstał w 2002 roku i dzisiaj z jego zasobów korzysta ponad 75 milionów użytkowników. Jego przewagą jest to, że oferuje nie tylko kanały muzyczne, ale również oryginalne stacje radiowe.

Współpracuje na zasadzie partnerstwa z wieloma uznanymi i popularnymi nadawcami jak CBS, ESPN Radio, NPR, Public Radio International (PRI), CBC / Radio-Canada, C-SPAN Radio, Emmis Communications, Hearst Radio, Entercom.

Serwis oferuje własną aplikację na system Android, Windows Phone oraz iOS. Współpracuje z urządzeniami Amazon Echo, Google Home, Bose, Sonos, Logitech oraz znajdziemy serwis również w aplikacjach na Smart TV. Można również korzystać bezpośrednio przez stronę internetowa i nie wymaga rejestracji. Opcje Premium dostępne są tylko na terenie USA.