TVN Digital partnerem strategicznym Fundacji Digital Poland
Od maja TVN Digital – spółka wchodząca w skład Grupy TVN i Discovery Polska – stanie się partnerem strategicznym Fundacji Digital Poland.
Organizacja dąży do tego by nasz kraj stał się jednym z głównych centrów innowacji cyfrowych na świecie. W ramach współpracy Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital oraz Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl, zasiądą w organach Fundacji.
[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Rozwój cyfrowy jest priorytetem biznesowym dla całej grupy Discovery. Jesteśmy skupieni na widzach, a Ci korzystają z nowych technologii. Rozwijamy nowe kanały dostępu do naszych treści oraz zupełnie nowatorskie produkty cyfrowe. Niezwykle cenimy rolę Fundacji Digital Poland w promowaniu cyfryzacji i jej wysiłki w tworzeniu warunków dla nowoczesnej gospodarki. Z dumą dołączamy do grona innowatorów i cieszymy się, że razem będziemy promować rozwiązania cyfrowe.[/perfectpullquote]
Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital
[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Dzięki współpracy z TVN Digital w projekcie player.labs możemy lepiej realizować nasz cel, jakim jest zwiększenie konkurencyjności polskiej gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru wysokich technologii. Współpraca z tą wiodącą grupą mediową w Polsce pozwoli nam też lepiej dotrzeć do społeczeństwa. Urzeczywistnienie bowiem wizji fundacji nie będzie możliwe bez popularyzacji wśród Polaków korzyści, jakie dają nowe technologie, sieci najnowszej generacji 5G, autonomiczne i elektryczne pojazdy, robotyka czy sztuczna inteligencja. Szczególnie w czasie Festiwalu Cyfryzacji będziemy edukować społeczeństwo w zakresie benefitów, jakie daje cały świat digital[/perfectpullquote]
Piotr Mieczkowski, dyrektor zarządzający Fundacją Digital Poland
[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Od początku istnienia serwisu player.pl wspieramy promocję cyfryzacji na polskim rynku. Naszą siłą są zaangażowani użytkownicy, których liczba w marcu przekroczyła 5,5 miliona. Dlatego jedną z inicjatyw, którą wnosimy do działalności fundacji to zaproszenie do współtworzenia otaczającego nas środowiska cyfrowego. Formuła ta sprawdziła się przy naszym autorskim projekcie player.labs. Mam nadzieję, że wykorzystamy jego potencjał w ramach działalności Fundacji[/perfectpullquote]
Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl
TVN/DiscoveryPolska