Verizon potwierdza uruchomienie własnego serwisu OTT.

Zapewne późnym latem tego roku, amerykański gigant telekomunikacyjny uruchomi własny serwis OTT.

Plotki o planowanym serwisie rozchodzą się już od początku bieżącego roku, jednak dopiero teraz prezes Verizon, Lowell McAdam potwierdził ostatecznie plany sieci.

Verizon posiada od kilku lat w ofercie mało popularny serwis go90, który oferuje wiele autorskich i oryginalnych treści, jednak nie spotkał się z wielką sympatią. Nowy serwis będzie bardziej ukierunkowany na ofertę telewizyjną, podobnie jak ma to miejsce w przypadku konkurencyjnego Direct TV Now.

Oferta zostałaby wzbogacona treściami z go90, który zapewne zostałby oficjalnie zamknięty lub stałby się częścią nowego projektu.

Analitycy przewidują, że Verizon wyceni swoją nowa ofertę w granicach 30-40 dolarów miesięcznie.

Notes

  • Najlepiej oceniane serwisy w USA (5 punktów):
    Disney + 76 proc.
    Netflix 74 proc.
    Amazon Prime Video 66 proc.
    Hulu 64 proc.
    Apple TV + 48 proc.

    Badanie YouGov na 1182 badanych