2017 będzie rokiem platform streamingowych

Analitycy MIDiA przepowiadają iż 2017 rok będzie należał do platform streamingowych. Najważniejsza nowością będzie tzw. streaming empiryczny, serwisy będą się prześcigać w najnowocześniejszych rozwiązaniach, które będą z większą dokładnością dostosowywać oferowany kontent do upodobań klientów.

Aktywność odbiorców treści będzie większa i wartościowsza niż budżety przeznaczone na reklamę mobilną, nastąpi deficyt a co za tym idzie obniżka cen reklam.

Platformy streamingowe zaczną oferować coraz więcej materiałów w jakości 4K.

Na tle rynku wybije się mocno dziedzina eSportu, której wartość wzrośnie do 1 mld $

W świecie muzyki analitycy przewidują:

Apple kupi serwis Tidal

Spotify na koniec przyszłego roku pochwali się 55 mln użytkowników premium

Apple Music będzie ich miał 30 mln

Pełny raport pod adresem