68 proc. Polaków nie chce rezygnować z oglądania telewizji podczas urlopu

Wakacje to idealny czas na wypoczynek na łonie natury. Jednak  spędzanie czasu na świeżym powietrzu, często z dala od dużych skupisk ludzkich nie oznacza, że trzeba rezygnować z oglądania ulubionych stacji TV na żywo, programów, audycji czy filmów. Z najnowszych badań wynika, że ponad 2/3 Polaków nie chce rezygnować z tego typu rozrywki w trakcie wakacji. 

Wakacje to dobry moment do tego, aby oderwać się od codzienności i aktywnie wypocząć na łonie natury. Jednak w trakcie urlopu nie musimy ograniczyć lub całkowicie eliminować tego typu rozrywki.

Najnowsze badania GONET.TV pokazują, że 68 proc. Polaków nie chce rezygnować z oglądania ulubionych seriali, programów TV czy filmów w trakcie wyjazdów wakacyjnych. Zwłaszcza, że w trakcie pandemii nauczyliśmy się spędzać więcej czasu przed ekranami i trochę się już przyzwyczailiśmy do tego typu aktywności.

Z badań wynika, że poświęcamy średnio 6 godzin dziennie przez ekranami. Tym bardziej, że dla wielu z nas, wieczorne oglądanie najnowszych propozycji filmowych czy seriali, to rozrywka która zbliża do siebie członków rodzin. Z badań wynika, że większość z nas lubią oglądać TV w towarzystwie partnera, partnerski (84 proc.) oraz dzieci (75 proc.).

Warto jednak zadbać o to, aby czas spędzony przez ekranami był czasem wartościowym, zarówno dla nas dorosłych, jak i naszych dzieci, tzn. aby propozycji które oglądamy były wyselekcjonowane, tak aby faktycznie wypocząć podczas wakacji bez wielogodzinnego ślęczenia przed ekranami. Dlatego, warto wybrać dostawcę dobrych jakościowo treści, która nie tylko zapewnia wolnej od przemocy rozrywki, ale także uczy, bawi i rozwija.

Nawet w wakacje nie chcemy rezygnować z oglądania ulubionych programów telewizyjnych. Większość z nas nie wyobraża sobie porannej filiżanki herbaty czy kawy bez oglądnięcia choćby kilkunastu minut telewizji śniadaniowej, wieczoru bez dobrego filmu czy serialu lub też bez emocjonującego meczu w ramach mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2020.  – mówi Marek Słonina, Country Manager Polska z GONET.TV. – Dzięki GONET.TV można oglądać telewizję na żywo właściwie wszędzie, także będąc na wakacjach za granicą, tj. na terenie całej Unii Europejskiej. A że jest to benefit, który jest oczekiwany wśród polskich klientów, potwierdzają nasze statystyki, z których wynika, że 53 proc. użytkowników, którzy wykupili polską ofertę programową, co najmniej pięć razy zalogowało się na swoje konto za granicą. – dodaje Slonina z Gonet.tv. 

W ofercie platformy Gonet.tv umożliwiającej oglądanie TV oraz wideo na żądanie na dowolnym urządzeniu, tj. smartfonie, tablecie, komputerze czy telewizorze bez konieczności instalacji satelity, anteny czy kabla dostępnych jest 119 kanałów TV na żywo. Dzięki czemu słowo wolność i mobilność nabierają prawdziwego znaczenia. Dodatkowo, w ofercie Gonet dostępnych jest 1263 filmów, seriali, dokumentów i programów na żądanie dostępnych w bibliotece wideo, a także 25 632 stacji radiowych (ponad 600 w języku polskim).

Aktualnie koszt pełnego pakietu to tylko 1 zł za pierwszy miesiąc, co daje możliwość praktycznie bezpłatnego przetestowania pełnej oferty GONET. Przy zasubskrybowaniu usługi GONET.TV nie podpisuje się umowy, co oznacza, że można z niej zrezygnować w dowolnym momencie. Warto także dodać, jest jesteśmy jedyną platformą na rynku oferującą TV na żywo, która zapewnia bezpłatne nagrywanie i przechowywanie programów do 30 dni, a także ich pauzowanie i przewijanie w czasie oglądania. dodaje Marek Slonina z Gonet.tv. 

Wśród 82 polskojęzycznych stacji, 52 kanały są w jakości HD, na uwagę zasługuje atrakcyjna oferta programowa przeznaczona dla młodzieży, dorosłych zarówno pań i panów, jak i seniorów – od tematycznych, takich jak Home TV czy Red Carpert, przez kanały filmowe, m.in.: Filmbox Premium HD, Filmbox Family HD, Filmbox Extra HD, Filmbox Action HD, Kino TV HD, Kino Polska HD, FilMax, Stopklatka,  Eurochannel, Novela TV, po czy kanały muzyczne, np. 4Fun Dance, Nuta TV, Stars TV, Music Box, Power TV, a także Jazz czy Retro Music. Warto także podkreślić, że platforma stale wzbogaca swoją ofertę o kolejne stacje, przy niezmiennych cenach.

Badanie GONET.TV zostało przeprowadzone w czerwcu 2021 roku, metodą CAWI na reprezentatywnej próbie 1253 dorosłych Polaków. Dane dotyczące preferencji wspólnego oglądania TV pochodzą z badania PanelWizard Direct.

GONET.TV/Zdjęcie główne: Pexels