Brand hero w kampanii wizerunkowej WP Pilot

„Oglądaj na okrągło. TV online za darmo” to hasło nowej kampanii WP Pilot. Jej celem jest zbudowanie świadomości marki, wzmocnienie rozpoznawalności produktu, a także podkreślenie jego unikatowych cech: dostępu do kanałów telewizyjnych bez umowy i w sposób mobilny, gdziekolwiek jesteś. Na potrzeby kampanii marka wykreowała brand hero – różowego pączka.

Sympatyczny, dowcipny i różowy bohater o charakterystycznej osobowości wywołuje uśmiech na twarzy i pozytywne skojarzenia. Jego plastyczność daje duże możliwości animacyjne, dzięki którym pączek będzie pojawiał się w różnych formach i miejscach, czasem ujawni też swój zadziorny charakter.

Kampania startuje 9 września. Widzowie i użytkownicy poznają pączka w specjalnie przygotowanym spocie, będą mogli spotkać go w autobusach i prasie, a także usłyszeć jego głos w radio. Kampania będzie też mocno obecna na przestrzeniach serwisów WPM. Hasłem kampanii jest: „Oglądaj na okrągło! TV online za darmo”. Za koncepcję kreatywną i plan kampanii zewnętrznej odpowiada agencja Spot & Dot.

W ofercie WP Pilot są kanały ogólnotematyczne, filmowe, sportowe oraz te, skierowane do najmłodszych. Użytkownicy mogą śledzić premiery programów, oglądać nowe sezony seriali czy ulubione filmy tak, jak chcą i kiedy chcą – bez limitów, zbędnych formalności czy dekodera.

Usługa jest dostępna poprzez stronę internetową, aplikacje w systemach Android i iOS, a także Chromecast i w telewizorach z usługą Android TV. Oferuje ponad 30 kanałów telewizyjnych za darmo. Zgodnie z badaniem Gemius/PBI w lipcu 2019 r. z WP Pilot korzystało ponad 2 mln realnych użytkowników.

Grupa WP