Eurozet uruchamia nowy player Radia ZET

W serwisie player.radiozet.pl użytkownicy znajdą nowoczesny i przejrzysty układ strony oraz będą mogli posłuchać zarówno Radia ZET na żywo, jak również dostępnych na życzenie podcastów swoich ulubionych programów.

Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników, istnieje możliwość wyboru wariantu kolorystycznego layoutu. Dzięki temu każdy może spersonalizować stronę według własnych preferencji.

Przejrzysty i czytelny układ stron sprawia, że poruszanie się po playerze jest niezwykle proste i intuicyjne, a różnorodne filtry pomogą użytkownikowi w szybki sposób odnaleźć pożądany content audio. Podcasty można będzie wyszukiwać przez nazwiska prowadzących, nazwę programu, a także temat nagrania.

Na stronie słuchacze mogą także dowiedzieć się, co jest aktualnie grane na antenach innych stacji radiowych z Grupy Eurozet, a także w łatwy sposób przejść do stron ich playerów. W nowym serwisie z contentem audio można posłuchać kultowych już programów, tj.: „Gość Radia ZET” prowadzony przez Beatę Lubecką, „Nie mam pytań” Szymona Majewskiego lub nowych propozycji z jesiennej ramówki m.in. „ZET jak związki” Beaty Tadli czy „Kammel Czanel” Tomasza Kammela.

W playerze nie zabraknie także kanałów muzycznych, czyli swego rodzaju playlist, takich jak Radio ZET Dance, radio ZET Party, Radio ZET Love czy Radio ZET Latino, wśród których słuchacz znajdzie ulubioną muzykę na każdą okazję.

Radio zawsze było i  będzie ważną część portalu Radiozet.pl, a nowa odsłona playera jest wynikiem konsekwentnej realizacji naszej strategii zakładającej synergię między obszarami: online i onair. Dzięki nowemu playerowi użytkownicy będą mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do radia na żywo, swoich ulubionych kanałów muzycznych oraz unikalnego contentu audio w postaci podcastów. Jestem pewien, że player online Radia Zet wzmocnieni wizerunek marki, przypadnie do gustu wiernym słuchaczom, jak również pomoże pozyskać nowych użytkowników radia – mówi Tomasz Sofuł, dyrektor Działu Online Grupy Eurozet.

Grupą docelową serwisu są zarówno użytkownicy, którzy znają Radio ZET, jak i Ci, którzy nie są jeszcze trwale związani z marką, ale chcą być na bieżąco zarówno z najnowszymi informacjami z Polski i Świata, jak i nowościami muzycznymi. Serwis jest skierowany także do osób, które lubią słuchać dobrej muzyki, a także tych, którzy chcą poszerzać swoje horyzonty, słuchając ciekawych wywiadów czy programów radiowych. Serwis został zaprojektowany zgodnie z filozofią mobile first w technologii Responsive Web Design, tak aby użytkownicy mogli z niego korzystać w równie komfortowy sposób zarówno na desktopie, tablecie, jak i smartfonie.

Za przygotowanie, projekt graficzny i wdrożenie nowej strony odpowiedzialny był zespół online Grupy Eurozet.

Eurozet/Zdjęcie:Eurozet