tvpvod

Gwiazdy w kampanii wizerunkowej TVP VOD

19 października ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa TVP VOD, której celem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. W spocie promocyjnym do oglądania TVP VOD zapraszają gwiazdy: artystki – Urszula Dudziak i Reni Jusis oraz aktorzy – Andrzej Hausner i Przemysław Stippa.

Postaci występujące w kampanii na co dzień można oglądać w produkcjach dostępnych w TVP VOD – Urszulę Dudziak m.in. jako jurorkę i trenerkę „The Voice of Poland”, Andrzeja Hausnera w roli Kazimierza Wielkiego w serialu „Korona Królów”, koncert promujący najnowszy album Reni Jusis dostępny jest w ramach projektu „Scena alternatywna”,a Przemysława Stippę podziwiać można m.in. w roli Hamleta w spektaklu Teatru Telewizji.

Reprezentują oni różnorodność treści biblioteki TVP VOD, w tym najbardziej popularne seriale i filmy, programy rozrywkowe, festiwale i koncerty oraz kulturę wysoką – często możliwe do obejrzenia w swojej unikalnej formie wyłącznie w TVP VOD.

W ofercie TVP VOD dominują popularne seriale polskie oglądane przez miliony widzów (całe sezony, premiery i ekskluzywny dostęp do przedpremier odcinków, m.in. „M jak miłość”, „O mnie się nie martw”, „Na dobre i na złe”, czy najnowszych produkcji „Ludzi i bogów” i „Uzdrowiska”), seriale zagraniczne (wielkie produkcje amerykańskie, tureckie hity, realizowane z rozmachem formaty BBC, m.in. „Lato szpiegów”, „Z krwi i kości”, „Sanditon”, „Hotel Zacisze”, „`Allo,`Allo!”), programy rozrywkowe (np. „The Voice of Poland”, „Anything goes. Ale jazda!”, „Przyjaciele na zawsze”), ambitne kino polskie, europejskie i światowe (w tym klasyka kina polskiego i unikatowe „perły archiwum”, m.in. „Kabaret Starszych Panów”, „Alternaty 4”, „Zawrócony”, „Hydrozagadka”, „W labiryncie”, filmy po rekonstrukcji cyfrowej), nagradzane dokumenty (m.in. „Efekt motylka” i „Wieloryb z Lorino” od 30 października br., „Call Me Tony”), filmy krótkometrażowe i animacje.

Na szczególną uwagę zasługują unikalne pozycje, które wyróżniają TVP VOD spośród innych platform dostępnych na rynku – są to propozycje z kategorii tzw. kultury wysokiej: wyjątkowe spektakle Teatru Telewizji (zarówno klasyka ze Złotej Setki Teatru Telewizji – np. „Makbet”, „Trzy siostry”, „Matka”, jak i inscenizacje współczesne – np. „Halo, halo, tu mówi Warszawa”, „Bezdech”), wysmakowane widowiska operowe i baletowe (m.in. Polskiej Opery Królewskiej, Berlin State Opera, Teatru Bolszoj). Miłośnicy muzyki znajdą tu zarówno koncerty i festiwale polskie z szeroką paletą gatunków (m. in. AudioRiver, Eufonie, Jarocin Festival, Ostróda Reggae Festival, Festival Filmu i Sztuki Dwa Brzegi, Festiwal Sacrum Profanum), w tym szeroką prezentację polskiej sceny alternatywnej (z udziałem m.in. Błażeja Króla, Sorry Boys, Zamilskiej, Mazolewskiego/Portera, Pablopavo i Ludzików), a także niezwykłe koncerty i festiwale międzynarodowe (w tym Glastonbury Festival z plejadą największych światowych gwiazd, m.in. Adele, Hoziera, Billie Eilish czy The Cure).

Każdego miesiąca vod.tvp.pl odwiedzają miliony użytkowników. Najpopularniejsze treści odtwarzane są setki tysięcy razy. Obecnie platforma TVP jest liderem na rynku VOD pod względem ilości spędzanego czasu – w sierpniu 2020 r. średni czas na użytkownika wyniósł ponad 5 godzin. To największe w Polsce legalne źródło doskonałych jakościowo treści, z bezpłatnym dostępem do większości materiałów.

Kampania wizerunkowa potrwa do 31 grudnia. Będzie dostępna w telewizji, radiu i Internecie, a także na nośnikach outdoorowych. Autorem kreacji jest Lemon Film, strategię przygotował dom mediowy Value Media, który również odpowiada za zakup reklamy. Kampanii wizerunkowej towarzyszy kampania produktowa.

Telewizja Polska