Netflix otworzył sklep internetowy
Netflix intensyfikuje monetyzację własnych treści wideo i rozwija merchandising. Otworzył internetowy sklep z oryginalnymi produktami.
Netflix.shop, sklep internetowy uruchomiony został w czwartek i na razie tylko w Stanach Zjednoczonych, planuje ekspansję również międzynarodową.
W swojej ofercie ma limitowane edycje odzieży i produktów lifestyle’owych nawiązujących do tytułów oferowanych przez serwis streamingowy. Aktualny przedział cenowy to od 30 do 135 dolarów.
Obecnie oferta jest jeszcze mocno okrojona, ale znajdziemy w niej odzież typu casual i figurki nawiązujące do tytułu anime Yasuke i Eden. Premierę ma również odzież i artykuły dekoracyjne tym razem nawiązujące do bardzo popularnego ostatnio serialu „Lupine” i stworzone we współpracy z muzeum w Luwrze, czyli tam gdzie sie wszystko zaczęło w serialu.
W sklepie znajdziemy wiele kolekcjonerskich figurek inspirowanych anime a zaprojektowanych przez wchodzące gwiazdy jak Nathalie Nguyen czy Jordana Bentleya.
Serwis planuje również uruchomienie sprzedaży innych kolekcji nawiązujących do własnych produkcji jak The Witcher, Stranger Things a także odzieży z logo Netflixa zaprojektowanej przez japoński dom mody BEAMS.