Player z oficjalnym kontem na TikToku

20 marca Player uruchomił swój oficjalny profil na TiKToku, jednej z najpopularniejszych aplikacji mobilnych wśród osób poniżej 21 roku życia.

Na kanale będzie można śledzić urywki najlepszych programów rozrywkowych, seriali TVN i Discovery, a także rozmowy, tutoriale oraz wyzwania z najsławniejszymi polskimi celebrytami i influencerami.

TikTok to rosnąca w siłę aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i udostępnianie krótkich materiałów wideo. Globalny serwis w sierpniu 2018 roku zadebiutował w Polsce, gdzie ma już 2,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Zaczęły się na nim pojawiać także pierwsze marki.

Idąc za najnowszym trendami, Player stworzył oficjalne konto na platformie, chcąc być jeszcze bliżej swoich użytkowników, szczególnie tych w wieku nastoletnim.

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]– Jak pokazują badania młodzi widzowie spędzają większość swojego czasu w social media, a wśród nich TikTok wychodzi na prowadzenie. Player ma moc świetnego, wciągającego kontentu dla młodzieży. Chcemy być jeszcze bliżej naszych fanów – w środowisku, które jest dla nich naturalne i dostarczać im treści w sposób, w jaki chcą je konsumować. Szczególnie że w obecnej sytuacji epidemiologicznej spędzają więcej czasu w domowym zaciszu i szukają angażującej rozrywki. Jest to dla nas nowy kanał komunikacji z młodszymi widzami – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl [/perfectpullquote]
Na oficjalnym kanale Playera na TikToku można znaleźć materiał o głośnym filmie Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter”. Na profilu pojawią się także fragmenty „Kuchennych rewolucji”, „Królowych życia”, „Top Model”, „Patentu na kasę” czy „Szkoły”.

Profil Playera na TikToku powstał we współpracy z DDOB, platformą zrzeszającą 80 tysięcy twórców internetowych. Organizacja współpracuje z najpopularniejszymi influencerami w Polsce o milionowych zasięgach, posiada także ekspercką wiedzę w dziedzinie nowych mediów, szczególnie TikToka. Regularnie wspiera partnerów biznesowych w prowadzeniu efektywnej komunikacji w mediach społecznościowych.

TVN/Discovery