Player zmienia się.

Rozpoczęła się kampania player.pl, która ma na celu zakomunikowanie zmian w serwisie. Grupę docelową działań stanowią użytkownicy w wieku 20-44 lat.

Celem rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej player.pl jest przede wszystkim poinformowanie użytkowników o wprowadzeniu nowego serwisu wraz z aplikacjami mobilnymi.

Prowadzone działania reklamowe skierowane są do osób w wieku 20-44 lata i obejmują telewizję, Internet, oraz social media. Kampania potrwa do 5 listopada. Za pomysł, koordynację kampanii oraz kreację odpowiedzialny jest zespół marketingu player.pl. Planowanie i zakup mediów przygotował dom mediowy Starcom.

Nasze działania mają na celu zakomunikowanie zmian w playerze – począwszy od bardziej intuicyjnego UX, poprzez nowa szatę graficzną z nowym logo po rozszerzoną bibliotekę treści. Intuicyjność, nowoczesność i prostota to najważniejsze cechy tego najbardziej angażującego serwisu VOD na rynku”.- powiedziała Agata Fijałkowska, Dyrektor Marketingu player.pl

W jednym z najpopularniejszych serwisów VOD pojawi się także nowy kontent. Obecnie z samej strony www.player.pl korzystają prawie 3 mln użytkowników miesięcznie.

Wśród ekskluzywnych produkcji platformy takich jak „Azja Express. Domówka” czy „Kuba Wojewódzki ciąg dalszy”, a także uwielbianych przez widzów programów TVN: „Azja Express”, „Druga Szansa”, „Kuchenne rewolucje”, oraz „Diagnoza” użytkownicy znajdą tu nowe kanały live czy najnowsze polskie produkcje na żądanie jak „Amok” czy „Gwiazdy”.