Non-stop Gamertok – pierwszy gamingowy event na polskim TikToku

Od 3 czerwca w ramach kampanii pojawi się 10 influencerów gamingowych, znanych z Twitcha czy Youtube’a, w tym 7 twórców z sieci Gameset (grupa LTTM).

Będzie to pierwszy na TikTok Polska live o tematyce gamingowej, w którym wezmą udział topowi influencerzy związani z grami. Sam live poza organicznym zasięgiem będzie promowany w sekcji TikTok Discovery.

Za współtworzenie koncepcji oraz koordynację influencerów odpowiada m.in. agencja gaming marketingu Gameset.

TikTok w Polsce jak i na całym świecie to jedna z najpopularniejszych platform social media i najchętniej pobierana aplikacja na świecie. Analogicznie gaming jest fenomenem kulturowym, który spotyka się z coraz większym zainteresowaniem. Treści o tematyce growej są bardzo chętnie konsumowane przez polskich użytkowników zarówno w formie video jak i streamów – Piotr Bombol, partner zarządzający Gameset (LTTM) 

Świadczy o tym liczba ponad 17 mln graczy w Polsce* oraz fakt, że trzech na czterech użytkowników Internetu w Polsce jest gamerami. TikTok w Polsce odpowiada na potrzeby swoich użytkowników oraz wychodzi z inicjatywą do influencerów tej kategorii. Twórcy gamingowi coraz częściej zakładają konta na TikToku i szybko zdobywają tam popularność, biorąc udział w kreatywnych challenge’ach.
 
LTTM

 

Notes

  • Serwis HBO max uruchomiony W USA.