Vod.pl w nowej odsłonie

Należący do Grupy Onet-RAS Polska serwis vod.pl w drugie półrocze 2018 wchodzi z nową identyfikacją wizualną oraz współpracą z grupą mediową Viacom International Media Networks.

Od 16 lipca vod.pl jest dostępny w nowej odsłonie – zmienił się logotyp i identyfikacja wizualna.

Nowy wygląd serwisu to zapowiedź większych zmian, które stopniowo będą wprowadzane w vod.pl. Nowa identyfikacja vod.pl powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.

– Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się vod.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez vod.pl – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor artystyczny Grupy Onet-RAS Polska.

Serwis vod.pl nawiązał także współpracę z grupą medialną Viacom International Media Networks w zakresie dostępu do treści. Użytkownicy vod.pl będą mogli bez opłat oglądać ponad 300 epizodów najlepszych propozycji programowych MTV oraz Comedy Central.

Wśród nich znalazły się między innymi: seriale „Inna”, „Broad City”, „Scrubbing in”; programy: „Ekipa z Newcastle”, „Catfish”, „Niemożliwe”, „Nastoletnie matki”, „Kodeks dziewczyny”; programy komediowe Comedy Central: „Adam’s Devine House Party”, „Drunk History” czy „Half Hour”. 

Nowa współpraca z Viacom to kolejny ważny krok w realizacji naszej wizji – stworzenia serwisu VOD, który zapewni szeroki, legalny dostęp do polskich i zagranicznych produkcji w jednym miejscu. Jednocześnie nowa identyfikacja wizualna ma za zadanie odzwierciedlić atrakcyjność, różnorodność oraz aktualność oferty jaką posiada serwis vod.pl – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający vod.pl.

Vod.pl niezmiennie jest liderem na polskim rynku serwisów VOD. W katalogu vod.pl znajduje się obecnie prawie 10 tys. materiałów wideo.

W czerwcu serwis odnotował wzrost o 114,4 tys. Użytkowników w stosunku do maja 2018. Średnia liczba RU w pierwszym półroczu 2018 wyniosła 3 mln 860 tys. i jest o 85 tys. wyższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Vod.pl jest liderem zasięgowym – 13,6 proc. w czerwcu 2018 r. (dane: Gemius/PBI, czerwiec 2018).

Ringier Axel Springer