Z CDA Premium korzysta ponad 300 tys. subskrybentów

W maju 2020 roku liczba osób płacących abonament za usługę CDA Premium przekroczyła 300 tys. Po bardzo dobrym pierwszym kwartale tego roku jest to kolejny rekordowy wynik Spółki CDA S.A.

Płatna usługa CDA Premium, która oferuje dostęp do katalogu licencjonowanych filmów, wystartowała w styczniu 2016 r.

Od tego momentu jej popularność cały czas rosła: współpracę z CDA rozpoczynali kolejni dystrybutorzy, powiększał się katalog dostępnych filmów, przybywało osób korzystających z usługi. W maju br. liczba subskrybentów przekroczyła 300 tys.

Na tak duży wzrost liczby osób płacących za CDA Premium z całą pewnością wpływ miała epidemia i związana z nią kwarantanna. Jednak rosnącej popularności naszej usługi nie można tłumaczyć tylko lockdownem, bo praktycznie każdy kolejny wynik kwartalny jaki raportuje Spółka jest lepszy od poprzedniego. Zarówno w zakresie wyników finansowych, liczby dostępnych filmów, pobranych aplikacji na urządzenia mobilne i telewizory, jak i końcowej liczby osób płacących abonament. Ostatnie tygodnie tylko te tendencje wzmocniły. – komentuje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy.

Notowana na NewConnect Spółka CDA zanotowała w pierwszym kwartale tego roku rekordowe wyniki: ponad 13 mln zł przychodów i 3,7 mln zł zysku netto.

W porównaniu rok do roku, przychody Spółki zwiększyły się o 50 procent, a 93 proc. z nich pochodzi ze sprzedaży subskrypcji usługi premium.

CDA Premium to płatna usługa oferująca dostęp do licencjonowanych filmów pochodzących od wciąż powiększającej się listy dystrybutorów kinowych i filmowych. Katalog zawiera najpopularniejsze kategorie filmów i seriali, bajek i animacji oraz filmów dokumentalnych. Aktualnie katalog zawiera blisko 7 800 pozycji.

CDA/Zdjęcie główen: CDA

Notes

  • Spotify przywrócił wsparcie internetowej wersji playera dla przegladarek Safari na systemach iOS.