„Oglądaj na okrągło” – rusza Onet Watch

Od 20 kwietnia użytkownicy Onetu na urządzeniach mobilnych mogą w pełni korzystać z nowego sposobu oglądania treści wideo. W Onet Watch są dostępne materiały z oferty autorskich programów Onetu, jak również od zewnętrznych twórców i partnerów – wszystkie w atrakcyjnej formie krótkich wertykalnych formatów wideo, dobrze znanej z social mediów.

W mobilnej odsłonie strony głównej portalu Onet, w dolnej nawigacji, można znaleźć ikonę Onet Watch, dzięki której użytkownicy mogą się przenieść do interesujących ich treści, dostępnych w jednym miejscu.

Onet Watch pozwala na oglądanie wideo w modelu znanym z najpopularniejszych platform społecznościowych – z jedną znaczącą różnicą, która polega na tym, że mogą znaleźć się w tym miejscu wyłącznie sprawdzone i zaufane treści.  Do wyselekcjonowanych treści – krótkich, różnorodnych, autentycznych i skracających dystans filmów – stworzono odpowiednie środowisko, które w sposób najbardziej naturalny angażuje użytkowników, serwując najlepsze materiały z oferty wideo Ringier Axel Springer Polska.

Onet Watch będzie również jakościową przestrzenią dla przekazów reklamowych partnerów biznesowych RAS Polska.

– Krok po kroku Onet przeobraża się z portalu w platformę zaufanymi treściami, która łączy to, co najlepsze z dwóch światów – świata mediów, u podstaw którego jest u nas jakościowe dziennikarstwo i wiarygodne treści partnerskie oraz doświadczenia rodem z mediów społecznościowych, realizowanego dzięki innowacyjnym rozwiązaniom – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. – Chcielibyśmy zapoczątkować trend, w którym lokalne platformy medialne będą oferować rozwiązania technologiczne na poziomie równym z ich globalnymi odpowiednikami. Tylko wtedy możemy spodziewać się, że użytkownicy będą spędzać więcej czasu w środowisku z zaufanymi i wiarygodnymi treściami. Wierzymy, że zapewniamy świetny i sprawdzony przez profesjonalistów produkt z różnorodnymi treściami, zapewniający użytkowi pozytywne doświadczenia, a także bezpieczeństwo – dodaje Jovan Protic.

– Uważnie słuchamy oczekiwań naszych użytkowników i partnerów biznesowych i wiemy, że krótkie formy wideo sprawdzają się doskonale. Stories na Instagramie już dawno przyćmiły zwykłe posty, a TikTok, który przecież wyrósł na krótkich filmach, nagrywanych i publikowanych w pionie, bije rekordy popularności. Do tej atrakcyjnej formy prezentowania treści przyzwyczajamy się błyskawicznie. W Onet Watch użytkownicy znajdą zarówno fragmenty naszych popularnych programów, jaki i treści od twórców zewnętrznych – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

Na nowej platformie Onetu można oglądać podwójnie sprawdzone treści informacyjne, rozrywkowe i edukacyjne, w tym najlepsze treści wideo od popularnych twórców oraz dziennikarzy Onetu.

W Onet Watch użytkownicy znajdą m.in. fragmenty formatów lifestyle’owych, kulinarnych, motoryzacyjnych czy podróżniczych. W ofercie nie zabraknie twórców popularnych w social mediach. Wśród nich znajdują się m.in.: Karol Majchrzak, Bartosz Ostałowski, Story of my trip, Adam Szolc, Arbuzazuza, Retrożycie, Pataki, Foxx gotuje, Matura To Bzdura, Aguśkafree, Partyzanci Lubelszczyzny, Piotr Lisek, Doktor z Tiktoka, Prokurator Absurdu, SEXED.PL, Pogotowiematurafizyka, Magic of Y.

Wśród programów nie zabraknie także popularnych formatów z oferty wideo Ringier Axel Springer Polska, takich jak „Onet Rano”, „Misja Futbol,” „Tak Mamy”, „WojewódzkiKędzierski” czy „Matcha Talks w Onecie” oraz zakulisowych fragmentów z gwiazdami, zabawnych scen, fragmentów wypowiedzi czy krótkich wywiadów.

RASP/Zdjęcie główne:RASP