UPC podpisało umowę na dystrybucję Viaplay w Polsce

UPC podpisało wieloletnia umowę z Nordic Entertainment Group (NENT Group)  na mocy której klienci kablówki będą mieli dostęp do usługi streamingowej Viaplay.

Viaplay będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów w różnych pakietach telewizyjnych w atrakcyjnych promocjach.
 
Viaplay to mieszanka międzynarodowych filmów i seriali, programów dla dzieci, a także sportów premium na żywo, takich jak Bundesliga, Premier League i Formuła 1, które zostaną dodane w najbliższych latach.

Współpraca UPC z Grupą NENT świadczy o naszym długoterminowym zaangażowaniu w pozyskiwanie najwyższej jakości treści i dostarczaniu najlepszych w swojej klasie programów rozrywkowych na rynku. Szczególnie cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom dostęp do treści sportowych premium, w tym m.in. Bundesligi, UEFA Europa League i UEFA Conference League, a także Premier League od 2022 roku, co przyczyni się do mocnego debiutu Viaplay w Polsce – Bogdan Bucurei, Chief Marketing Officer, UPC Polska

Cieszymy się, że dzięki współpracy z UPC możemy udostępnić Viaplay ponad milionowi gospodarstw domowych w całej Polsce. Biorąc pod uwagę wiodącą pozycję UPC na rynku terenów miejskich, umowa ta doskonale uzupełnia nasze pozostałe relacje partnerskie prowadzone w tym kraju. Widzowie w Polsce mają wiele do zaoferowania dzięki Viaplay, a kolejne umowy dystrybucyjne są coraz bliższe finalizacji – Kim Poder, dyrektor handlowy grupy NENT

UPC