Tidal podsumowuje rok 2016

Tidal podążając ścieżką wszystkich innych serwisów streamingowych podsumowuje rok 2016.

Podstawowym hasłem w podsumowaniu jest: ekskluzywność. Serwis nie tylko udostępnił na zasadzie wyłączności nowe albumy Lemonade, ANTI czy The Life of Pablo, ale równiez pokazał na żywo pokaz najnowszej kolekcji Kanye Westa, czy też pokaz Fenty X od Rihanny. Uzytkownicy serwisu mogli w 2016 roku obejrzeć aż 39 wydarzeń muzycznych a także zaangazował się w rozdawnictwo biletów wstępu (180 000 sztuk) m.in. na takie kameralne występy jak Blood Orange, Usher, Juicy J, Bon Jovi czy Lauryn Hill.

32 albumy i 45 teledyski na wyłączność robi wrażenie a zaangażowanie takich artystów jak m.in. JAY Z, Jeremy Scott, June Ambrose, Angie Martinez, Enrique Iglesias, Justise Winslow, Brett Eldredge, Solange, Rae Sremmurd do stworzenia 150 playlist specjalnie dla klientów serwisu może przyciągnąć wielu nowych słuchaczy.

Pokazy mody artystów-muzyków, streaming live koncertów, wyłączność na albumy i teledyski, zaangażowanie artystów w tworzenie playlist, rozdawanie biletów na koncerty, to dużo działań jak na serwis muzyczny.

Należy jednak pamiętać że termin “ekskluzywny” może mieć dwa znaczenia: wyłączny, co na pewno się sprawdza w działalności Tidala; wyjątkowy/niepowtarzalny, już znacznie mniej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Notes

  • HBO GO od listopada podnosi ceny do 24,90 zł za miesiąc