Więcej ciekawych informacji
Fubo TV z kompletnym pakietem sportowym.
Fubo TV, amerykańska platforma streamingowa, oferująca kanały sportowe w wersji live oraz materiały na żądanie, skompletowała pełen pakiet sportowy. Właśnie została uruchomiona nowa wersja beta platformy (niedostępna dla polskich użytkowników). Co Amerykanie będą…
BBC iPlayer ma być nr 1 w 2020 r.
Lord Hall, dyrektor generalny BBC zapowiedział, że nadawca zrobi wszystko, aby w 2020 r. platforma VOD iPlayer była numerem jeden na wyspach. iPlayer będzie musiał wprowadzić wiele zmian w dystrybucji treści w serwisie…
Przychody z cyfrowych treści wzrosną o 10 proc. w przyszłym roku.
Według najnowszego raportu Juniper Research, globalne wydatki w 2018 roku na treści cyfrowe wyniosą 202 miliarda dolarów. Juniper Research przewiduje wzrost wydatków na cyfrowe treści na poziomie 10 proc. z 184 miliardów przewidywanym…
Apple TV + tylko na bezpłatny okres próbny
Większość subskrybentów w USA z serwisu streamingowego Apple TV + korzysta tylko na promocyjnym bezpłatnym okresie próbnym. Większość z nich nie planuje przedłużyć płatnej subskrypcji. Według najnowszego badania agencji MoffeNathan zleconego przez serwis…
Spotify z autorskimi podkastami.
Oryginalne o ekskluzywne treści stały się kołem napędowym wśród serwisów oferujących kontent wideo i audio w streamingu. Sukces autorskich filmów, dokumentów oraz seriali Netflixa inspiruje również serwisy muzyczne. Spotify zapowiedział trzy nowe oryginalne…
Rekomendacje w social mediach bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne.
Konsumenci coraz częściej są skłonni wydawać pieniądze na transmisję wideo online. Jak pokazuje badanie Deloitte „Digital Democracy Survey”, prawie połowa (49 proc.) konsumentów w Stanach Zjednoczonych subskrybuje płatne usługi transmisji strumieniowej. Co trzeci…