

Więcej ciekawych informacji
Spotify przejmuje Mighty TV.
Spotify przejęła nowojorski startap Mighty TV, który zajmował się rekomendowaniem materiałów wideo na podstawie preferencji użytkowników i opinii ich znajomych. Właściciel i założyciel startapu oraz cała ekipa została przejęta przez serwis, a sam Brian… czytaj więcej
Nowy sezon „Lekko nie będzie” przedpremierowo w IPLI
W IPLI wystartował nowy sezon popularnego internetowego talk show „Lekko Nie Będzie”. W szóstej edycji widzowie zobaczą 24 odcinki, a połowa z nich będzie w formacie „Otwarte karty”. Prowadzący program – Tomasz Działowy… czytaj więcej
„Codziennie coming out” – rusza nowy podcast
Na Newsweek.pl oraz na platformach podcastowych zadebiutował pierwszy odcinek podcastu „Codziennie coming out”
WP Pilot, dawny Videostar dostępny na Chromcasta.
WP Pilot, dawniej Videostar, telewizyjny serwis streamingowy, można teraz oglądać jeszcze wygodniej, korzystając z dodanego właśnie wsparcia dla Chromecasta. Funkcja ta już działa na urządzeniach z systemem operacyjnym Android – wystarczy pobrać… czytaj więcej
Spotify w końcu wchodzi do Rosji
Spotify tego lata podejmie kolejną próbę wejścia na rynek rosyjski. Być może tym razem okoliczności ekonomiczno-polityczne będą łaskawsze dla serwisu. Serwis już w 2015 roku przygotowywał się do uruchomienia w Rosji. Jednak… czytaj więcej
Drugi sezon serialu „Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)” już 21 lipca
Drugi sezon „Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)” — premiera już 21 lipca 2020 r., tylko na Netflix Serial młodzieżowy opowiada historię sukcesu ekipy MyDrugs w sześciu 30-minutowych odcinkach. „Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)” jest najczęściej oglądanym… czytaj więcej