Kanał Sportowy uruchomił własną platformę streamingową

Kanał Sportowy to jeden z najpopularniejszych internetowych kanałów społecznościowych o tematyce sportowej. Dociera do niemal 900 tys. subskrybentów generując łącznie ponad 600 mln wyświetleń materiałów wideo. Łącząc elementy sportowej publicystyki i satyry, unikalne materiały tworzą Mateusz Borek, Michał Pol, Tomasz Smokowski, Krzysztof Stanowski i Maciej Sawicki.

Teraz, dzięki własnej platformie stworzonej przez Redge Media, KanalSportowy.pl może kontynuować dynamiczną ekspansję biznesową dzięki publikacji treści bez cenzury, zaawansowanej monetyzacji i unikalnymi funkcjami przy treściach na żywo, budującymi społeczność.

Wdrożenie zostało oparte na Redge Media for Lifestyle – kompletnym rozwiązaniu wideo streamingu opracowanym i zoptymalizowanym dla influencerów poszukujących łatwego sposobu na stworzenie w pełni konfigurowalnej, użytecznej platformy wideo dla ich społeczności.

Zapewnia płynne dostarczanie wideo, bezpieczeństwo treści i codzienne wsparcie biznesowe. Umożliwia pełną monetyzację w modelu transakcyjnym, PPV lub AVOD. Łączy narzędzia społecznościowe z funkcjami interaktywnymi. Redge Media jako kompleksowe wdrożenie zapewnia dostęp do Kanalsportowy.pl na wielu ekranach w tym urządzeniach Connected TV.

– Własna platforma to odpowiedź na oczekiwania naszych widzów. Oddajemy w ich ręce produkt najwyższej jakości, tworzony wspólnie z renomowanym partnerem technologicznym – Redge Technologies. YouTube pozostaje naszym strategicznym kanałem, niemniej nasza własna platforma będzie teraz dostarczała ekskluzywne treści, niedostępne nigdzie indziej formaty wideo, a po uzyskaniu określonych praw będzie również miejscem transmisji wydarzeń sportowych na żywo – komentuje Maciej Sawicki, CEO Kanału Sportowego.

– Nasze najnowsze wdrożenie potwierdza, że Redge Media for Lifestyle może z powodzeniem wspierać twórców treści, oferując platformę wideo streamingu w modelu white-label. Dzięki transparentnym modelu bazującym na udziale w przychodach, dostarczamy efektywny kosztowo produkt umożliwiający wdrożenie dowolnych treści wideo. Interaktywne funkcje społecznościowe odpowiadają na potrzeby współczesnego widza – tworzymy technologię wywołującą emocje. – komentuje Justyna Porzucek, Dyrektor Sprzedaży, Rynki Wertykalne.

KanalSportowy.pl jest już dostępny dzięki Redge Media for Lifestyle i będzie rozwijany równolegle z kanałem na YouTube. Aplikację mobilną Kanału Sportowego można pobrać na Google Play oraz na App Store. Niedługo zostanie udostępniona aplikacja dedykowana inteligentnym telewizorom.

Redge Media/Zdjęcie główne: Redge Media