Więcej ciekawych informacji
TikTok zdobywa coraz większą popularność wśród influencerów
Największy potencjał influencerski ma dziś TikTok, chociaż w Polsce jego profesjonalizacja nie jest jeszcze tak widoczna jak w innych krajach. – Wśród platform influencer marketingowych nadal najpopularniejszy jest YouTube. Najwięcej treści publikowanych jest właśnie…
Podcasty rosną w siłę w Storytel
Najchętniej słuchanym dotychczas podcastem jest parentingowa audycja Agnieszki Stein. Teraz na Storytel posłuchamy również o popkulturze i fotografii. Premierowe odcinki podcastów w aplikacji co środę. Podcast to nowy format udostępniony na platformie z…
Apple TV + tylko na bezpłatny okres próbny
Większość subskrybentów w USA z serwisu streamingowego Apple TV + korzysta tylko na promocyjnym bezpłatnym okresie próbnym. Większość z nich nie planuje przedłużyć płatnej subskrypcji. Według najnowszego badania agencji MoffeNathan zleconego przez serwis…
Druga seria „Sense8” już od piątego maja w serwisie Netflix.
Już 5 maja serwis Netflix udostępni druga serię popularnego serialu sióstr Wachowskich, „Sense8”. Serial opowiada historię ośmiu bohaterów zamieszkujących różne części świata. Łączy ich tajemnicza więź wyzwolona w momencie śmierci bliskiej im osoby,…
Netflix podsumowuje zobowiązania klimatyczne
Minęło sześć miesięcy, odkąd serwis ogłosił plan Zerowa emisja netto + przyroda, w którym zobowiązał się do całkowitego zaprzestania emisji gazów cieplarnianych do końca roku 2022 oraz utrzymania tego stanu w kolejnych latach….
KRRiT i PBI chcą mierzyć widownię serwisów OTT
W ramach realizowanego przez KRRiT programu Telemetria Polska powstał zespół projektowy, który przygotuje zasady współpracy dotyczące pomiaru oglądalności kanałów telewizyjnych dystrybuowanych przez internetowe platformy OTT. To istotny krok w kierunku uzyskania pełnej transparentności…