

Więcej ciekawych informacji
Metrological rozszerza możliwości kablówkom
Metrological ma za zadanie ułatwić implementacje serwisów typu OTT w urządzeniach STB. Dzieki właśnie tej aplikacji, opartej na chmurze Liberty Global może szybciej zapropoponwać kontent Netflixa z pozycji swojego STB – Horizon TV,…
Jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność filmów na YouTube
Wzrost liczby opublikowanych filmów, wydłużony łączny czas ich oglądania i niemal 90 mln odsłon tygodniowo – to wnioski analizy przeprowadzonej przez firmę GetHero, która sprawdziła, jak epidemia koronawirusa wpływa na oglądalność materiałów wideo…
“Patoreakcja” Maty pobiła rekord na platformie Spotify
Mata, jeden z najważniejszych twórców młodego pokolenia, pobił rekord najczęściej słuchanej piosenki w ciągu doby swoim najnowszym utworem. “Patoreakcja” została odtworzona aż 643,846 razy, przejmując pozycję numer 1 od poprzedniego rekordzisty, „Polskiego Tanga”…
Gwiazdy w kampanii wizerunkowej TVP VOD
19 października ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa TVP VOD, której celem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki. W spocie promocyjnym do oglądania TVP VOD zapraszają gwiazdy: artystki – Urszula Dudziak i Reni Jusis oraz…
Co trzeci nastolatek ogląda patotreści w sieci
Patotreści – nieakceptowane społecznie, nieraz niedopuszczalne prawnie treści w internecie, których najbardziej jaskrawym przykładem jest patostreaming, mogą mieć negatywny wpływ na młodych internautów. Temu zjawisku poświęcony jest raport Patotreści w internecie opracowany przez…
Rusza Festiwal Mastercard OFF CAMERA w Playerze
W piątek 11 września – startuje 13 edycja Mastercard OFF CAMERA. Po raz pierwszy jeden z największych festiwali kina niezależnego przeniósł się do internetu. Ruch ten jest możliwy dzięki Playerowi. Pandemia Covid-19 zamieniła…