Stacja RMF Classic wprowadza usługę subskrypcji. Bez reklam, dostęp do podcastów i wyborem wieczornej audycji

RMF Classic, stacja radiowa nadająca muzykę klasyczna i filmową wdrożyła platformę subskrypcyjną. Dzięki miesięcznej opłacie nie usłyszymy reklam, posłuchamy podcastów oraz wybierzemy rodzaj wieczornej audycji.

RMF Classic +, bo tak się nazywa nowa usługa, w cenie 9, 90 zł miesięcznie zaproponuje słuchaczom nowy sposób na korzystanie z radia. Najważniejszymi wyróżnikami nowej usługi są:

  • brak bloków reklamowych,
  • dodatkowe audycje – od poniedziałku do piątku, między 20 a 23 słuchacz ma do wyboru nie tylko tradycyjny stream, ale również RMF Classic+ Ballady, RMF Classic+ Piosenki Filmowe oraz RMF Classic+ Muzyka Klasyczna,
  • możliwością odsłuchania przegapionych audycji do 30 dni wstecz,
  • dodatkowe podcasty,
  • wyższą jakością streamu niż wersja bezpłatna

Miesięczny koszt subskrypcji to 9,90 zł miesięcznie w opcji autoodnawialnej z pierwszymi 30 dniami za darmo (konieczne jest podpięcie karty, można zrezygnować w dowolnym momencie). Można także skorzystać z opcji półrocznej za 50 zł lub rocznej za 108 zł.

Z usługi można jednocześnie korzystać na dwóch urządzeniach, co oznacza, że w ramach jednego loginu można słuchać w tym samym czasie różnych kanałów.

Na ten moment usługa dostępna jest z poziomu przeglądarki internetowej i nie wiadomo, czy powstanie dedykowana aplikacja. Słuchanie tej wersji stacji na głośnikach zewnętrznych tylko za pomocą usługi Chromcast wbudowanej w przeglądarki Chrome czy też Microsoft Egde.