
Więcej ciekawych informacji
Empik zapowiada dalszy rozwój formatów online. 200 wydarzeń przyciągnęło 7 milionów widzów w rok
Minął rok, odkąd życie kulturalne niemal całkowicie przeniosło się do sfery online. W ciągu 12 miesięcy Empik zorganizował ponad 200 wirtualnych spotkań z najpopularniejszymi twórcami, które łącznie zgromadziły niemal 7 mln widzów.… czytaj więcej
Amazon uruchamia usługę Channels we Francji
Amazon Prime z dniem 30 maja uruchamia swoją sztandarową usługę Amazon Channels we Francji. Amazon Channels to lista kanałów telewizyjnych oraz VOD umożliwiająca zakup pojedynczego kanału w cenie 3-4 euro za miesiąc.… czytaj więcej
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku
Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa… czytaj więcej
Pandora nie jest na sprzedaż. W tym roku zamierza w końcu zarobić.
Założyciel i prezes internetowego serwisu radiowego Pandora, Tom Westergren w wywiadzie dla CNBC potwierdził, iż Pandora nie jest już na sprzedaż i w bieżącym roku serwis powinien być w końcu opłacalny. W… czytaj więcej
Zdecydowana większość słuchaczy podcastów akceptuje związane z nimi reklamy
Podcasty to nie tylko rosnące medium, z którego w 2020 r. korzystało już 9 milionów internautów w Polsce. Coraz chętniej po ofertę podcastową sięgają też reklamodawcy – tym bardziej, że zdecydowana większość… czytaj więcej
Brytyjczycy wolą jednak smart tv
Według ostatnich badań GFK, 98% materiałów dystrybuowanych w systemie OTT oglądanych jest przez Brytyjczyków w domu przez telewizory. Tylko 4% uzytkowników używa smartfonówa a 10% z nich tabletów. Również czas spędzony przy… czytaj więcej