Spotify wprowadza pierwsze 3 miesiące bezpłatnego użytkowania planu Spotify Premium

Spotify Premium daje nowym użytkownikom Premium więcej czasu na pełne korzystanie z nieograniczonego dostępu do muzyki, podcastów i innych produktów Spotify.
 
Od 22 sierpnia słuchacze uzyskają darmowy dostęp do Spotify Premium przez pierwsze 3 miesiące – tym samym mają możliwość bezpłatnego użytkowania planu Premium o dwa miesiące dłużej niż było to możliwe do tej pory (wcześniej darmowy okres wynosił 30 dni). Nowa oferta dostępna jest bezpośrednio na stronie Spotify. Dzięki niej słuchacze muzyki i podcastów uzyskają jeszcze łatwiejszy dostęp do najpopularniejszej platformy streamingowej oraz jej bogatej biblioteki audio, zawierającej 50 milionów utworów dostępnych na żądanie i bez reklam, oraz 450 tysięcy podcastów, a to wszystko bez żadnych opłat przez pierwsze 3 miesiące.
 
Spotify wprowadza przedłużony okres bezpłatnego użytkowania Spotify Premium do swojej nieograniczonej czasowo oferty dla użytkowników na całym świecie. Od 22 sierpnia mogą z niego skorzystać użytkownicy indywidualni oraz studenci (na rynkach, gdzie plan jest już dostępny), a w nadchodzących miesiącach subskrybenci planu Premium dla rodziny oraz Premium Duo (na rynkach, gdzie oferty zostały już wprowadzone).
 
Ten tydzień jest naprawdę szczególny dla Spotify Premium, ponieważ, poza przedłużeniem darmowego okresu na korzystanie po raz pierwszy z oferty Premium, właśnie ogłosiliśmy ulepszony plan Premium dla rodziny, który jest wdrażany na całym świecie.
 
„To był niezwykle ważny tydzień dla Spotify Premium z dwoma kamieniami milowymi – jednym z nich jest wprowadzenie innowacyjnej oferty planu Premium dla rodziny, drugim zaoferowanie bezpłatnych pierwszych 3 miesięcy oferty Premium dla użytkowników, którzy dotychczas nie korzystali z Premium. Te decyzje są potwierdzeniem zaangażowania Spotify w zapewnienie aktualnym użytkownikom Premium najwyższej jakości usług muzycznych i umożliwienie większej liczbie słuchaczy na całym świecie dostępu do bogatej oferty planu Premium. I z pewnością to jeszcze nie wszystko, co planujemy wprowadzić!” Alex Norström, Spotify Chief Premium Business Officer
Spotify