Serial „Pułapka” w serwisie player wcześniej niż w telewizji

Serial „Pułapka” powraca z drugim sezonem. Pierwszy odcinek nowej serii będzie można obejrzeć w player.pl już 27 sierpnia, czyli siedem dni przed premierą telewizyjną.

Specjalnie dla fanów produkcji TVN Discovery Polska przygotowała wyjątkową interaktywną grę fabularną. Użytkownicy będą mogli pokierować losami swoich ulubionych bohaterów i zanurzyć się w mroczną atmosferę serialu, wybierając wątki prowadzące do aż 8 różnych zakończeń. Materiał będzie dostępni już jutro na oficjalnym kanale stacji na YouTube.

Począwszy od startu jesiennej ramówki najlepsze pozycje serialowe TVN będą dostępne w player.pl nawet tydzień przed premierą w telewizji. Dla wszystkich fanów „Pułapki” powstała angażująca gra wideo „Pułapka – Bunt”, w której widzowie będą mogli wcielić się w jednego z głównych bohaterów serialu – niezłomnego komisarza „Czarnego” (granego przez Leszka Lichotę). Akcja dzieje się w więzieniu, w którym bohater został osadzony na koniec pierwszej serii.
 

Nasza akcja promocyjna opiera się na angażowaniu użytkowników player.pl w niekonwencjonalne, ciekawe rozwiązania fabularne. Interaktywny storytelling jest jednym z takich gorących tematów, na których warto oprzeć promocję. Trend do włączania widzów w kreowanie treści pojawia się od czasu do czasu w różnych miejscach na świecie, a my do działań promocyjnych player.pl wykorzystujemy go po raz pierwszy” – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Napisanie scenariusza tej interaktywnej fabuły zleciliśmy scenarzystom serialu, dzięki czemu mamy pełną spójność postaci z główną fabułą. Ale w przeciwieństwie do linearnej narracji serialu – tu mamy do czynienia z wątkami, które się rozszczepiają – dlatego skonstruowanie interaktywnej fabuły wymagało zmiany podejścia do budowania narracji. Na szczęście scenarzyści bardzo chętnie podeszli do tego wyzwania – i poszło im super. Co ważne, gra nie zdradza żadnych wątków serialowych” – dodaje Radek Kotapka, dyrektor kreatywny TVN Emotion Studio.

Fabułę interaktywnej fabuły „Pułapka – Bunt” zrealizowało TVN Emotion Studio, czyli dział TVN Discovery Polska specjalizujący się w produkcji treści do internetu. „Pułapka – Bunt” będzie promowana w całym digitalowym środowisku TVN Discovery Polska: w player.pl, na Facebooku, Instagramie, stronie internetowej formatu, na kanałach YouTube.
 
Autorami koncepcji i jej twórcami są TVN Emotion Studio oraz zespół produkcji TVN Kraków. Podobne projekty były już wcześniej realizowane – pierwszy tego typu materiał powstał w lutym tego roku do serialu „Szkoła”. W ciągu pierwszego tygodnia od publikacji wideo zyskało 2 mln wyświetleń i zaangażowanie fanów na bardzo wysokim poziomie – 24%.
 
Fabularna gra będzie dostępna na tvnpl, czyli na oficjalnym kanale YouTube TVN Discovery Polska. Profil może pochwalić się ponad 1,7 mln liczbą subskrypcji oraz średnią miesięczną liczbą wyświetleń na poziomie 200 mln. Kanału gromadzi wokół siebie bardzo lojalną społeczność, na co dowodem jest bardzo wysoki poziom zaangażowania fanów w publikowane treści.
 
TVN Discovery Polska/Zdjęcie/X-News

Notes

  • Apple Music

    Apple Music uruchomił webową wersję serwisu.