Spotify wycofuje reklamę

Spotify wycofał spot reklamowy z telewizji.

Reklama telewizyjna serwisu Spotify, po zastrzeżeniach agencji ASA została wycofana z emisji. ASA, agencja pilnująca standardów reklamy w mediach, uznała reklamę za zbyt przerażającą i nakazał jej wycofanie z emisji telewizyjnej.

Spot reklamowy oparty na historii notorycznego słuchania tegorocznego hitu Camili Cabello Havana, która prowadzi do ożywienia antycznej lalki. Spot został zrealizowany w stylu horroru i kończy się mottem „Killer song you can’t resist”.

Sam spot dostępny jest na YouTube już od czerwca bieżącego roku, to jednak jego emisja w pasmach telewizyjnych została zakazana ze względu na dobro dzieci oraz mroczną narracje.

Sami możecie ocenić „straszność” wycofanego z telewizji spotu.

stream2me

Notes

  • Disney +

    Tylko 35 proc. Anglików wie, że Disney uruchamia serwis streamingowy

    51 proc. Anglików skłonnych byłoby zapłacić miesięcznie za serwis Disneya do 10 funtów

    Około 25 proc. Anglików zadeklarowało chęć wykupienia nowej usługi obok tych, które już posiada