Spotify wycofuje reklamę

Spotify wycofał spot reklamowy z telewizji.

Reklama telewizyjna serwisu Spotify, po zastrzeżeniach agencji ASA została wycofana z emisji. ASA, agencja pilnująca standardów reklamy w mediach, uznała reklamę za zbyt przerażającą i nakazał jej wycofanie z emisji telewizyjnej.

Spot reklamowy oparty na historii notorycznego słuchania tegorocznego hitu Camili Cabello Havana, która prowadzi do ożywienia antycznej lalki. Spot został zrealizowany w stylu horroru i kończy się mottem “Killer song you can’t resist”.

Sam spot dostępny jest na YouTube już od czerwca bieżącego roku, to jednak jego emisja w pasmach telewizyjnych została zakazana ze względu na dobro dzieci oraz mroczną narracje.

Sami możecie ocenić “straszność” wycofanego z telewizji spotu.

stream2me

Notes

  • Najlepiej oceniane serwisy w USA (5 punktów):
    Disney + 76 proc.
    Netflix 74 proc.
    Amazon Prime Video 66 proc.
    Hulu 64 proc.
    Apple TV + 48 proc.

    Badanie YouGov na 1182 badanych