Spotify wycofuje reklamę

Spotify wycofał spot reklamowy z telewizji.

Reklama telewizyjna serwisu Spotify, po zastrzeżeniach agencji ASA została wycofana z emisji. ASA, agencja pilnująca standardów reklamy w mediach, uznała reklamę za zbyt przerażającą i nakazał jej wycofanie z emisji telewizyjnej.

Spot reklamowy oparty na historii notorycznego słuchania tegorocznego hitu Camili Cabello Havana, która prowadzi do ożywienia antycznej lalki. Spot został zrealizowany w stylu horroru i kończy się mottem „Killer song you can’t resist”.

Sam spot dostępny jest na YouTube już od czerwca bieżącego roku, to jednak jego emisja w pasmach telewizyjnych została zakazana ze względu na dobro dzieci oraz mroczną narracje.

Sami możecie ocenić „straszność” wycofanego z telewizji spotu.

stream2me

Notes

  • Spotify dostępne w Rosji oraz w 12 kolejnych krajach: Albania, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czarnogóra, Kazachstan, Kosowo, Mołdawia, Macedonia Północna, Serbia, Słowenia i Ukraina.