red soccer player kicking ball action in the stadium

Nowy podcast w Tok FM „Zakatarzeni”

„Zakatarzeni” to najnowszy wspólny projekt TOK FM oraz Sport.pl. W nowym cyklu dziennikarze obu redakcji porozmawiają z zaproszonymi gośćmi o tym, co kryje się pod zieloną murawą boisk w Katarze, gdzie rozgrywany będzie tegoroczny mundial.

Słuchacze i słuchaczki podcastu dowiedzą się m.in. jak doszło do tego, że to właśnie to państwo otrzymało prawo organizacji turnieju, jak tę imprezę przygotowało i jak wykorzystało sport, by się „wybielić”. Premiera serii nastąpi już w najbliższy piątek, 4 listopada br. m.in. na platformie TOK FM – na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM oraz na Sport.pl.

Podcast „Zakatarzeni” odsłoni przed słuchaczami niesportowe aspekty mistrzostw świata rozgrywanych w Katarze. To propozycja zarówno dla fanów piłki nożnej, jak i osób zainteresowanych geopolitycznym tłem piłkarskich rozgrywek. Dziennikarze Sport.pl i TOK FM wraz z zaproszonymi ekspertami z różnych dziedzin poruszą takie tematy, jak sportswashing, łamanie praw człowieka czy polityczno-ekonomiczne aspekty związane z przygotowaniem i organizacją największego wydarzenia w piłkarskim świecie.

Podcast „Zakatarzeni” poprowadzą dziennikarze Sport.pl Dominik Wardzichowski i Dawid Szymczak oraz dziennikarz sportowy Radia TOK FM Przemysław Pozowski.

Pierwszy odcinek 5-częściowego cyklu zostanie opublikowany już w najbliższy piątek, 4 listopada br. o godz. 12:00. Jego gościem będzie Mieszko Rajkiewicz, ekspert z zakresu upolitycznienia i globalizacji sportu, który opowie m.in. o zjawisku sportswashingu. Kolejne odcinki serii, m.in. z udziałem dyrektorki Amnesty International w Polsce, będą publikowane w środy i piątki.

Wszystkie odcinki podcastu będą dostępne dla każdego w serwisie Sport.pl i na platformie TOK FM – na tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Dodatkowo będzie można je znaleźć na kanale TOK FM Select na platformach Spotify, Google Podcasts oraz iTunes.

Premierę nowej serii wspiera promocja na antenie Radia TOK FM, w serwisach tokfm.pl oraz Sport.pl, a także na profilach obydwu redakcji w mediach społecznościowych.

Agora/Adobe Stock